Учебник https://www.aversev.by/skachat/belaruskaya-litaratura-11/
Групы 30э, 31 э.
Тэма. Рыгор Барадулін. Патрыятычныя і маральна-этычныя матывы лірыкі.
Пытанні:
- Жыццёвы і творчы шлях паэта.
- Асноўная праблематыка лірыкі Р. Барадуліна. Вершы “Неруш”, “Заспаная раніца мжыстая…”, “Яна адна, зямля бацькоў”, “ Трэба дома бываць часцей” і інш.
Д/З: [ 2 ] С.140-145 ( канспект), с.146-151.
С. 145 пыт. № 1-3 (вусна);
Пазнаёміцца з вышэй пералічанымі вершамі паэта.
Вывучыць верш на памяць (на выбар навучэнцаў).
Групы 45 м, 46м, 47м.
Тэма. Іван Чыгрынаў. Апавяданне “ Дзівак з Ганчарнай вуліцы”.
Пытанні:
- Жыццё і творчасць І. Чыгрынава.
- Апавяданне “Дзівак з Ганчарнай вуліцы”.
Д/З: [ 2 ] с. 115 -117. Адказаць на пытанні на с. 117.
Прачытаць апавяданне “Дзівак з Ганчарнай вуліцы”. Адказаць на пыт. № 1, 4 - с. 122 (пісьмова ў канспект).
Беларуская літаратура.
Учебник https://www.aversev.by/skachat/belaruskaya-litaratura-11/
Групы 30э, 31 э.
Тэма. Рыгор Барадулін. Патрыятычныя і маральна-этычныя матывы лірыкі.
Пытанні:
- Жыццёвы і творчы шлях паэта.
- Асноўная праблематыка лірыкі Р. Барадуліна. Вершы “Неруш”, “Заспаная раніца мжыстая…”, “Яна адна, зямля бацькоў”, “ Трэба дома бываць часцей” і інш.
Д/З: [ 2 ] С.140-145 ( канспект), с.146-151.
С. 145 пыт. № 1-3 (вусна);
Пазнаёміцца з вышэй пералічанымі вершамі паэта.
Вывучыць верш на памяць (на выбар навучэнцаў).
Групы 45 м, 46м, 47м.
Тэма. Іван Навуменка. Апавяданне “Сямнаццатай вясной”.
Пытанні:
- Жыццё і творчасць І. Навуменкі.
- Аналіз аавядання “Сямнаццатай вясной”.
Д/З: [ 2 ] с. 127 -133. Адказаць на пытанні на с. 117.
Прачытаць апавяданне “ Сямнаццатай вясной”. Адказаць на пыт. № 1 - 4 - с. 133 ( вусна).