Учебник   https://www.aversev.by/skachat/belaruskaya-litaratura-11/

Групы 30э, 31 э.

Тэма. Рыгор Барадулін. Патрыятычныя і маральна-этычныя матывы лірыкі.

Пытанні:

  1. Жыццёвы і творчы шлях паэта.
  2. Асноўная праблематыка  лірыкі Р. Барадуліна. Вершы “Неруш”,  “Заспаная раніца мжыстая…”, “Яна адна, зямля бацькоў”, “ Трэба дома бываць часцей” і інш.

Д/З: [ 2 ] С.140-145 ( канспект), с.146-151.

С. 145 пыт. №  1-3 (вусна);

 Пазнаёміцца з  вышэй пералічанымі вершамі паэта.

Вывучыць верш на памяць (на выбар навучэнцаў).

Групы 45 м, 46м, 47м.

Тэма.  Іван Чыгрынаў. Апавяданне “ Дзівак з Ганчарнай вуліцы”.

Пытанні:

  1. Жыццё і творчасць І. Чыгрынава.
  2. Апавяданне “Дзівак з Ганчарнай вуліцы”.

Д/З:  [ 2 ] с. 115 -117. Адказаць на пытанні на   с. 117.

 Прачытаць апавяданне “Дзівак з Ганчарнай вуліцы”. Адказаць на  пыт. № 1, 4 -  с. 122 (пісьмова ў канспект). 

Беларуская літаратура.  

 Учебник   https://www.aversev.by/skachat/belaruskaya-litaratura-11/

Групы 30э, 31 э.

Тэма. Рыгор Барадулін. Патрыятычныя і маральна-этычныя матывы лірыкі.

Пытанні:

  1. Жыццёвы і творчы шлях паэта.
  2. Асноўная праблематыка  лірыкі Р. Барадуліна. Вершы “Неруш”,  “Заспаная раніца мжыстая…”, “Яна адна, зямля бацькоў”, “ Трэба дома бываць часцей” і інш.

Д/З: [ 2 ] С.140-145 ( канспект), с.146-151.

С. 145 пыт. №  1-3 (вусна);

 Пазнаёміцца з  вышэй пералічанымі вершамі паэта.

Вывучыць верш на памяць (на выбар навучэнцаў).

Групы 45 м, 46м, 47м.

Тэма.  Іван Навуменка. Апавяданне “Сямнаццатай вясной”.

Пытанні:

  1. Жыццё і творчасць І. Навуменкі.
  2. Аналіз аавядання “Сямнаццатай вясной”.

Д/З:  [ 2 ] с. 127 -133. Адказаць на пытанні на   с. 117.

 Прачытаць апавяданне “ Сямнаццатай вясной”.  Адказаць на  пыт. № 1 - 4 -  с. 133           ( вусна).